FAQ - časté otázky

Nákup zboží

 

Je možné si objednat zboží i jinak než přes objednávkový formulář na stránkách?
Ano, objednávat můžete telefonicky nebo zasláním e-mailu. Nejlepší je však si zboží objednávat přes objednávkový formulář na internetových stránkách, protože se výrazně sníží pravděpodobnost chyby při vyřizování objednávky.

 

Můžu si zboží vyzkoušet nebo odebrat osobně v Brně ve Vaši provozovně?
Ano

 

Dostanu k zakoupenému zboží daňový doklad?
Ano, ke každému nákupu dostanete vždy fakturu - daňový doklad, který splňuje všechny zákonem stanovené náležitosti.

 

Dostanu ke zboží záruční list?
Ne, záruční list není potřeba, záručním listem je daňový doklad

 

Mohu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano. Maximálně do 14 dnů od převzetí zboží ho můžete bez udání důvodu vrátit zpět k nám. Toto vrácení je podmíněno splněním ujednání obsažených v obchodních podmínkách.

 

Dodáváte i na Slovensko?
Zatím ne, ale do budoucna o této možnosti uvažujeme.

 

 

Způsob placení

 

Chci zaplatit objednané zboží bankovním převodem, jak dlouho to trvá a jak se dozvím, že platba proběhla?
Platba bankovním převodem trvá zpravidla 1-2 pracovní dny. O přijaté platbě budete informováni prostřednictvím e-mailu.

 

Mohu při předávání zásilky pracovníkem PPL platit kartou?
Ano, řidiči PPL můžete zaplatit za objednané zboží platební kartou.

 

Mohu při předávání zásilky pracovníkem FOFR platit kartou?
Bohužel ne, společnost tento způsob platby neposkytuje.

 

 

Doručení

 

Je možné si zboží před převzetím od přepravce prohlédnout případně i vyzkoušet?
Bohužel to možné není. Zboží je přepravcem dodáváno jako nerozbalený balík, který musí doručit v neporušeném stavu konečnému příjemci.

 

 

Změna objednávky a další změny

 

Jak mohu stornovat objednávku?
Pokud objednávka ještě není potvrzena ze strany ELISEN FASHION, můžete jej zrušit kdykoliv buď e-mailem, telefonicky či přes webové rozhraní www.elisen.cz

 

Jak mohu svou objednávku změnit?
Pokud zboží není ještě předáno přepravní společnosti, můžete svoji objednávku změnit přes e-mail, telefonicky či přes webové rozhraní www.elisen.cz

 

Potřebuji změnit údaje na vystaveném daňovém dokladu, jak mám postupovat?
Tato změna je možná maximálně měsíc po vystavení daňového dokladu. V tomto případě nás kontaktujte na emailu info@elisen.cz

 

 

Reklamace

 

Kde mohu uplatnit reklamaci?
Reklamaci zasílejte na naši adresu provozovny, uvedenou na stránce s informací o reklamacích.

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti nového kusu a momentální vytíženosti pracovníka. Zákonná lhůta je třicet dní od zahájení reklamace, avšak ve většině případů je reklamace vyřízena do 7 pracovních dnů.

 

 

Ostatní

 

Kdy mohu nakupovat přes váš internetový obchod?
Otevírací doba internetového obchodu není nijak omezená. Své nákupy můžete uskutečňovat nonstop 24 hodin, ať už se jedná o pracovní den či svátek. Na vaše dotazy vám odpovíme v co nejkratší lhůtě, max. 24h.